Ubahsuai ruangan anda dengan koleksi karpet premium dari Al Aqsa Carpets

Ruangan tangga anda akan tampil lebih kemas, cantik dan tersusun dengan karpet premium dari Al Aqsa Carpets. Kini dengan promosi AL AQSA CLEARANCE SALE anda akan dapat penjimatan berganda. Pelbagai jenis corak, warna dan ketebalan untuk menghasilkan ruangan yang lebih memukau. Jemput datang ke cawangan Al Aqsa Carpets Factory Outlet Store sendiri untuk merasai kualiti dan servis yang kami tawarkan. 

Untuk promosi AL AQSA CARPETS CLEARANCE SALE pula anda akan dapat penjimatan lebih tetapi anda perlu datang ke khemah depan Al Aqsa Carpets Factory Outlet untuk melihat sendiri kualiti dan servis yang kami tawarkan. 

Jom ke aqsaonlinestore.com.my dan masukan kod AQSA4U dan anda berpeluang menebus diskaun dari kami! Diskaun dan pos percuma ke seluruh semenanjung Malaysia. 


LINK: 👇👇

  • https://www.aqsaonlinestore.com.my/

SHOPEE OFFICIAL 👇👇

  • https://shope.ee/4KjD9GzPST

SHOPEE CARPET PREMIUM 👇👇

  • https://shope.ee/1VVdwGKFhU 

KILLER SALES 👇👇

  • https://shope.ee/3puMIHdMpu

LAZADA OFFICIAL 👇👇

  • https://www.lazada.com.my/shop/al-aqsa-carpets

TIKTOK OFFICIAL 👇👇

  • https://www.tiktok.com/@alaqsacarpets?lang=en

PERSON IN CHARGE (PIC) KARPET PREMIUM 👇👇

  • https://bit.ly/InstallationPremiumCarpet


LOKASI KAMI 👇👇

AL AQSA CARPETS FACTORY OUTLET STORE (AQSAFOS) & AL AQSA PUSAT PENGHABISAN STOK (AQSAPPS): Desa Latania, Seksyen 36, Shah Alam


#alaqsacarpets #aqsafloor #karpetpejabat #carpetoffice  #karpettiles #carpettiles #diy #diyproject #karpet #karpetpejabatmurah #highquality #premium #cheapprice #officerenovation #homedecor #murah #officecarpet #bestcarpet #flooring #glamdeco #impiana #sales #pospercuma #decorrumah #merdeka #malaysia #aqsamerdeka66thsale #alaqsacarpetsclearancesale


Comments

Popular posts from this blog

TIKAR GETAH THE FLOORING SPECIALISTS

KARPET ACARA MERAH VIP.

TIPS PENJAGAAN VINYL FLOORING DAN TIKAR GETAH