Alhamdulillah, terima kasih kerana menggunakan karpet premium dari Al Aqsa Carpets

Terima kasih kepada pelanggan kami kerana memilih Al Aqsa Carpets untuk ubahsuai ruangan dengan menggunakan karpet premium dari Al Aqsa Carpets. Ruangan akan tampil lebih kemas, cantik dan selesa untuk anda miliki dengan harga jauh lebih rendah eksklusif dari Al Aqsa Carpets. Karpet premium berkualiti tinggi, tahan lasak dan tahan lama untuk menghasilkan ruangan yang lebih memukau. Anda boleh datang ke cawangan Al Aqsa Carpets Factory Outlet dan Al Aqsa Pusat Penghabisan Stok atau berurusan secara dalam talian. 

Bagi yang tidak berkesempatan datang ke cawangan Al Aqsa Carpets Factory Outlet atau Al Aqsa Pusat Penghabisan Stok, anda juga boleh beli secara online! Jom ke aqsaonlinestore.com.my dan masukan kod AQSA4U dan anda berpeluang menebus diskaun dari kami! Diskaun dan pos percuma ke seluruh semenanjung Malaysia. 


LINK 👇👇

  • https://aqsaonlinestore.com.my

SHOPEE 👇👇

  • https://shope.ee/4KjD9GzPST

LAZADA 👇👇

  • https://www.lazada.com.my/shop/al-aqsa-carpets

PRO KARPET PREMIUM 👇👇

  • 60162751457
  • https://bit.ly/3mjkByG


#alaqsacarpets #aqsafloor #karpetpejabat #carpet #office #karpetpejabatmurah #highquality #premium #cheapprice #officerenovation #looppile #neddlepunched #superibbed #voc #homedecor #premiumcarpet #murah #officecarpet #bestcarpet #flooring #glamdeco #impiana #sales #pospercuma #decorrumah #tangga

Comments

Popular posts from this blog

TIKAR GETAH THE FLOORING SPECIALISTS

KARPET ACARA MERAH VIP.

TIPS PENJAGAAN VINYL FLOORING DAN TIKAR GETAH